söndag 11 april 2010

Fyra ben..

Tänk att dagarna kan gå så långsamt?

Småsneglade på IKEA lite efter ett bord. Vill ju ha något till balkongen som man faktiskt kan sitta och äta vid. Dvs inte något litet muppigt utebord med krångliga vikanordningar till ben. Jag vill ha en träskiva med 4 pinnar aka ben. Hur svårt ska det va :P

Annars så far det ju runt tankar om inredning och placering typ dygnet runt. Så svårt när jag inte har några mått på längenheten. Så jag får verkligen lägga band på mig själv, ta det där när jag väll fått tillträde. Dessutom är jag fruktansvärt pank denna månaden.

Jo, jag är fortfarande ruggigt nervös, men det känns lite mer som att det här faktiskt kan gå vägen. Vem vill skåla i champagne med mig när jag har nyckeln i handen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar